بیمه بدنه و جبران هزینه سقوط یا کرش انواع پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات

2412 بازدید
بیمه بدنه پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات در صورت کرش و سقوط جبران هزینه تعمیرات

شرکت بیمه گر در بیمه بدنه انواع پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات چه تعهداتی دارد؟

تعهدات پوششی شرکت بیمه گر در سه بخش زیر تقسیم بندی می شود و در صورت وارد شدن آسیب و همچنین از بین رفتن کامل پهپاد و سرقت پهپاد طبق توضیحات هر بخش، شرکت بیمه گر به جبران خسارت خواهد پرداخت.

در صورت بروز خسارت جزئی اگر تا زیر ۶۰% ارزش کل پهپاد، خسارت وارد شود. ۲۰% بعنوان فرانشیز از خسارت وارده شرکت بیمه گر کم خواهد کرد و مابقی ۸۰% از خسارت وارده را پرداخت خواهد کرد.

در صورت بروز خسارت کلی، به شکلی که پرنده دیگر قابل استفاده نباشد و خسارت بالای ۶۰% ارزش کل پهپاد باشد، پهپاد توسط شرکت بیمه گر تحویل گرفته می شود. ۲۵% فرانشیز از ارزش کل پهپاد کم می شود. ۷۵% از ارزش کل پهپاد پرداخت خواهد شد.

در صورت سرقت پرنده و مفقود شدن آن، متعلقات پهپاد + مالکیت پهپاد در اختیار شرکت بیمه گر قرار خواهد گرفت. ۳۰% فرانشیز از ارزش کل پهپاد کم می شود و ۷۰% از ارزش کل پهپاد پرداخت می شود.

برای مثال اگر یک پهپاد مویک ایر 2 با ارزش اظهار شده 50 میلیون تومان را بیمه بدنه کرده باشید. اگر دچار کرش و سقوط یا ضربه شده باشد و هزینه تعمیر آن کمتر از 60 درصد ارزش پهپاد شده باشد برای مثال هزینه تعمیر زیر 30 میلیون شده باشد. در این حالت 24 میلیون از 30 میلیون را بیمه پرداخت خواهد کرد.

شرایط و قیمت بیمه بدنه انواع پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات و جبران هزینه تعمیرات کرش و سقوط پهپاد
جبران هزینه سقوط و کرش پهپاد در بیمه بدنه پهپادها

حق بیمه برای انجام بیمه بدنه انواع پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات چقدر است؟

اظهار قیمت پهپاد بر عهده مالک و بیمه گذار می باشد. براساس قیمت پهپاد که توسط بیمه گذار اظهار شده است، حق بیمه محاسبه می شود. برای بیمه بدنه، پرداخت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز به مبلغ حق بیمه اضافه می شود. حق بیمه در بیمه بدنه انواع کوادکوپتر، هلی شات و پهپاد 7% ارزش اظهار شده کل پهپاد + ۹% مالیات بر ارزش افزوده است.

برای بیمه بدنه وسایل پرنده غیر نظامی، پهپادها چه مدارکی نیاز است؟

پلاک پهپاد در صورت وجود، مدل پهپاد، شماره سریال ایرکرفت، شماره سریال ریموت کنترل، رنگ پهپاد و گرفتن ۸ عکس از زوایای مختلف پهپاد + ارسال یک فیلم سی ثانیه ای از زوایای مختلف پهپاد برای انجام بیمه بدنه نیاز است. همچنین کارت ملی، شماره همراه و آدرس محل سکونت بیمه گذار نیز همراه با ارزش واقعی و صحیح پهپاد که قصد بیمه آن را دارید مورد نیاز است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=2901
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بیمه بدنه و جبران هزینه سقوط یا کرش انواع پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.