مشخصات کوادکوپتر مینی 3 پرو DJI Mini 3 Pro

1731 بازدید

DJI هنوز تایید نکرده است که قصد دارد Mini 3 Pro را عرضه کند، اما یک فروشنده هلندی مشخصات و ویژگی های کامل این پهپاد را فاش کرده است. اولین چیزی که مهم تر به نظر می رسد قیمت کوادکوپتر مینی 3 پرو است که 829 یورو برای پهپاد و کنترل از راه دور RC-N1 عنوان شده است. در ادامه مشخصات کامل Dji Mini 3 Pro را قبل از رونمایی آن مشاهده خواهید کرد.

هلی شات dji mini 3 pro مینی 3 پرو
هلی شات dji mini 3 pro مینی 3 پرو

ملخ های بزرگتر، طراحی ساده تر در کوادکوپتر مینی 3 پرو

Mini 3 Pro ظاهری کاملاً جدید و متفاوت تر دارد که برای بهره‌مندی بیشتر از هر پرواز بهینه سازی شده است. ملخ ها بزرگتر شده، بدنه از نظر آیرودینامیکی دارای شیب بیشتر و دقیق تر شده و سیستم تشخیص موانع قدرتمند در آن قرار داده شده است. مینی 3 دارای طراحی ساده تر، زمان پرواز بیشتر و ایمنی پرواز بیشتری است. گیمبال باز طراحی شده، طیف وسیع تری از چرخش را برای عکاسی فراهم کرده است.

دوربین dji mini 3 pro مینی 3 پرو
دوربین dji mini 3 pro مینی 3 پرو

وزن کمتر از 250 گرم در پهپاد Dji Mini 3 Pro

DJI Mini 3 Pro با وزن کمتر از 249 گرم، در اکثر کشورها و مناطق نیازی به ثبت نام ندارد. طراحی جمع‌وجور و وزن و ابعاد کوچک آن، این کوادکوپتر را مناسب برای تصویربرداری نموده است.

خرید مینی 3 پرو dji mini 3 pro
خرید مینی 3 پرو dji mini 3 pro

زمان پرواز طولانی تر در Mini 3 Pro تا 47 دقیقه قابل افزایش است

باتری هوشمند هلی شات DJI Mini 3 Pro بسیار سبک وزن است. در این حال می‌تواند تا 34 دقیقه پرواز را پشتیبانی کند. DJI در این محصول با طراحی یک باتری با ظرفیت بالاتر به نام باتری پلاس، زمان پرواز را تا 47 دقیقه افزایش داده است. طبیعی است اگر از باتری با ظرفیت بالاتر استفاده شود، وزن پهپاد بیشتر از 250 گرم خواهد شد.

خرید مینی 3 پرو dji mini 3 pro
خرید مینی 3 پرو dji mini 3 pro

سنسور CMOS 1/1.3 اینچی در Dji mini 3 pro

DJI Mini 3 Pro به لطف سنسور CMOS 1/1.3 اینچی خود که دارای ISO دوگانه است و از خروجی مستقیم تصاویر HDR پشتیبانی می کند، در شرایط نوری متنوعی عالی عمل خواهد کرد. هر تصویر با محدوده دینامیکی بالاتری بهبود می یابد تا جزئیات بیشتری را در هایلایت ها و سایه ها نشان دهد. در عین حال، نسبت دیافراگم f/1.7 نور بیشتری را در اختیار حسگر قرار می دهد و تضمین می کند که تصاویر حتی در نور کم نیز واقعی به نظر برسد. در حالت D-Cinelike Color گزینه های رنگی بهتر، غنی تر و انعطاف پذیرتری را ارائه می دهد.

قیمت مینی 3 پرو dji mini 3 pro
قیمت مینی 3 پرو dji mini 3 pro

ویدیوی 4K به نرخ 60 فریم بر ثانیه، عکس‌های 48 مگاپیکسلی RAW در مینی 3 پرو

پهپاد DJI Mini 3 Pro به شما این امکان را می دهد ویدیوهای خیره کننده 4K/60fps و عکس های 48 مگاپیکسلی RAW بگیرید و وضوح بسیار زیاد هر تصویر را تحسین کنید، حتی زمانی که بزرگنمایی می‌کنید. همچنین می توانید ویدیوهای آهسته اسلوموشن با رزولوشن 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه بگیرید.

فروش dji mini 3 pro مینی 3 پرو
فروش dji mini 3 pro مینی 3 پرو

تشخیص موانع سه جهته در کوادکوپتر مینی 3 کمبو

بدون شک DJI Mini 3 Pro ایمن ترین کوادکوپتر در کلاس مینی است. این پهپاد مجهز به حسگرهای دید دوگانه رو به جلو، عقب و رو به پایین و طراحی کاملاً جدید، دامنه تشخیص گسترده‌تر و ایمنی بهبود یافته را ارائه می‌کند.

فروش dji mini 3 pro مینی 3 پرو
فروش dji mini 3 pro مینی 3 پرو

سیستم APAS 4.0 در مینی 3 پرو

این پهپاد با سیستم‌ کمک خلبان پیشرفته (APAS 4.0) عرضه می‌شود که اشیاء موجود در مسیر پرواز را در هر لحظه شناسایی می‌کند. این به DJI Mini 3 Pro اجازه می دهد تا حتی در محیط های پیچیده از موانع عبور کند.

سیستم انتقال تصویر O3 در Dji Mini 3 Pro

DJI Mini 3 Pro دارای یک سیستم انتقال ویدئو در سطح کوادکوپتر پرچمدار این حوزه به نام مویک 3 با نام DJI O3 است. این سیستم تصویر زنده 1080p/30fps در فواصل 12 کیلومتر را ارائه می دهد.

ریموت کنترل RC-N1 و DJI RC جدید در هلی شات مینی 3 پرو

پهپاد DJI Mini 3 Pro با کنترل از راه دور DJI RC-N1 و DJI RC جدید سازگار خواهد بود. هر دو کنترلر حداکثر نرخ بیت ویدیویی 18 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهند که با تأخیر بسیار کم، تنها 120 میلی ثانیه را ارائه می دهد.

پهپاد مینی 3 پرو Dji mini 3 pro
پهپاد مینی 3 پرو Dji mini 3 pro
پهپاد مینی 3 پرو Dji mini 3 pro
پهپاد مینی 3 پرو Dji mini 3 pro

قیمت کوادکوپتر مینی 3 پرو مدل dji mini 3 pro چند است؟

دی جی آی مینی 3 پرو با ریموت کنترل Dji RC به قیمت 999 یورو قیمت گذاری شده است. همچنین این کوادکوپتر با ریموت DJI RC-N1 که قابلیت نصب گوشی همراه را دارد 829 یورو است.

عکاسی عمودی در مینی 3

در پهپاد مینی 3 این امکان برای شما فراهم شده که با یک ضربه به سرعت بین landscape و portrait جابجا شوید. در گیمبال بازطراحی شده دوربین 90 درجه می چرخد، بنابراین مجبور نیستید کیفیت تصویر را به خطر بیندازید. یک ویژگی جدید به نام عکاسی عمودی Vertical shooting، عکس‌های دقیقی را به شما ارائه می‌دهد و فوراً برای رسانه‌های اجتماعی آماده می‌شود.

فوکوس بر روی سوژه و ردیابی آن در کوادکوپتر مینی 3 پرو

با قابلیت FocusTrack راه های خلاقانه ای برای ردیابی سوژه خود بدست می آورید. این مجموعه شامل ActiveTrack 4.0 Spotlight 2.0 و Point of Interest 3.0 سه ابزار قدرتمند تصویربرداری است.

قیمت و خرید dji mini 3 pro مینی 3 پرو
قیمت و خرید dji mini 3 pro مینی 3 پرو

قابلیت MasterShots در مینی 3 پرو

MasterShots یک تغییر دهنده واقعی بازی برای هر کوادکوپتر تصویربرداری است. در این حالت فقط سوژه خود را انتخاب می کنید و در نهایت کوادکوپتر Mini 3 Pro به صورت خودکار یک سری مانورهای حرفه ای را انجام خواهد داد و سپس یک ویدیوی سینمایی کوتاه را تولید می کند.

تایم لپس در کوادکوپتر Dji mini 3 pro

با ایجاد یک ویدیوی تایم لپس یا هایپرلپس، چشم اندازهای زیبایی رو به تصویر می کشید. در این تصاویر، سوژه های متحرک یا ابرهای متحرک به زیبایی در قالب یک فایل ویدیویی ضبط می شوند. حتی می توانیم با یک موسیقی آرام یک ویدیوی درام را ایجاد کنید.

انتقال سریع فایل ها در مینی 3 پرو

Mini 3 Pro از دانلود فایل ها به صورت Wi-Fi بسیار سریع تا سرعت 30 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.

هلی شات مینی 3 پرو dji mini 3
هلی شات مینی 3 پرو dji mini 3

پانوراما در dji mini 3 pro

وسعت هر منظره ای را با پانورامای 180 درجه، واید، عمودی و کروی ثبت کنید.

زوم دیجیتال در پهپاد دی جی آی مینی 3 پرو

با زوم دیجیتال 4 برابری به سوژه خود نزدیک شوید. زوم دیجیتال 4X این امکان را به شما می‌دهد تا صحنه‌ها را بدون مزاحمت ثبت کنید و سوژه ها را از دور کشف کنید.


این محتوا از تصاویر و مطالب فاش شده از این کوادکوپتر نوشته شده است و رسمی نمی باشد. نگاه آسمان این محتوا را تایید یا رد نخواهد کرد.

خرید و قیمت کوادکوپتر مینی 3 پرو DJI Mini 3 Pro

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=902
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد مشخصات کوادکوپتر مینی 3 پرو DJI Mini 3 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.