آموزش پهپادهای سمپاش و کشاورزی Dji در محل شما

4198 بازدید

در صورتی که یکی از محصولات پهپادی Dji در حوزه سمپاشی و کشاورزی را خریداری نموده اید و به هر شکل یا آموزش درست و کافی را ندیده اید و یا در این زمینه ضعف جدی را احساس می کنید می توانید از خدمات آموزش در محل که توسط مدرسین با تجربه شرکت انجام می گردد، استفاده نمایید.

برای آموزش پهپادهای سمپاش و کشاورزی Dji در محل چه کار کنم؟

در مرحله اول با ما تماس بگیرید تا به کارشناس برنامه ریزی این آموزش ها متصل شوید.

نوع پهپاد سمپاش شما در محصولات دی جی آی باید یکی از مدل های Dji MG-1S و یا Dji MG-1P و یا Dji T16 و یا Dji T20 باشد. سپس آدرس و محل خود را باید به ما بدهید.

لیست پهپادهای سمپاش Dji

سرفصل های کامل در آموزش پهپادهای کشاورزی و سمپاش

ما سرفصل های مشخصی در خصوص آموزش های مربوط به پهپادهای سمپاش و کشاورزی Dji داریم. شما به راحتی می توانید به صورت کامل نسبت به تعمیرات پهپاد خود، سخت افزار آن و همچنین نرم افزار آن، مراحل نقشه برداری اولیه، مراحل آماده سازی پهپاد برای سمپاشی و محلول پاشی و همچنین آموزش های مربوط به پرواز و نحوه سمپاشی خودکار، کالیبره ها و بروزرسانی های دوره ای دستگاه ببینید. نکات کلیدی نحوه نگهداری دستگاه و باتری آن نیز دیگر مطالب آموزشی این دوره است.

آموزش های تضمینی در پهپادهای سمپاش و کشاورزی

آموزش های ما به صورت کاملا تضمینی با جلب رضایت شما در خصوص آموزش های ارائه شده است.

موارد دیگر همچون آموزش های مربوط به پلاک پهپاد، قوانین و مقررات پروازی، نحوه دریافت مجوز نیز دیگر موارد ارائه شده در آموزش ها می باشد.

مدرسین ما از با تجربه ترین فعالین حوزه پهپادهای غیرنظامی و همچنین پهپادهای سمپاش و کشاورزی هستند.

نقطه قوت آموزش های ارائه شده، یک بسته آموزشی کامل و عملیاتی در محل شما و بر روی زمین های کشاورزی است که قصد دارید در آینده به صورت ایمن نسبت به سمپاشی آن با پهپاد اقدام نمایید.

ویدیوی آموزش پهپاد سمپاش T20 در محل

ویدیو دیگر از آموزش پهپاد سمپاش dji T16 در محل

تعریف پهپاد سمپاش و لیست کامل پهپادهای سمپاش ایرانی و خارجی با کیفیت و استاندارد

اگر از دیگر پهپادهای سمپاش و کشاورزی شرکت های دیگر خارجی همچون جویانس joyance، تاپ ایکس گان topxgun، برند XAG و … دیگر پهپادهای سمپاش ایرانی و مونتاژی نیز استفاده می کنید می توانید خدمت آموزشی دیگر ما در محل را در این لینک ملاحظه کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=1419
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش پهپادهای سمپاش و کشاورزی Dji در محل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.