آموزش پرواز و کار با پهپاد سمپاش ایرانی و مونتاژی در محل شما

2116 بازدید

حوزه پهپادهای سمپاش و کشاورزی امروزه بسیار رونق یافته است. بحث آموزش در استفاده کارآمد تر از این فناوری بسیار مهم و حیاتی است. قطعا اگر نسبت به پهپاد خود اطلاعات کاملی را داشته باشید بسیار می توانید با کیفیت بهتر، دقیق تر و سریع تر خدمات سمپاشی و محلول پاشی را به مشتریان خود ارائه دهید.

ما در شرکت نگاه آسمان با توجه به نیازمندی های مشاهده شده در این صنعت در بحث آموزش پهپادهای سمپاش و محلول پاش ایرانی و مونتاژی تجربه فراوانی داریم. اگر از پهپادهای سمپاش ایرانی و مونتاژی برندهای مختلف داخلی استفاده می کنید می توانید از خدمات آموزش های تخصصی ما در محل بهره مند شوید.

مراحل استفاده از خدمات آموزش پهپاد سمپاش ایرانی و مونتاژی در نگاه آسمان

ابتدا با ما تماس بگیرید تا مسئول برنامه ریز در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

سپس نوع پهپاد خود، تصاویری از آن و مشخصات آن را باید به ما بدهید (در این قسمت اگر از پهپادهای استاندارد ایرانی و مونتاژی استفاده کرده باشید ما به راحتی می توانیم اطلاعات آن پهپاد را بدست آوریم.)

سرفصل های آموزشی ما بسیار کامل و عملیاتی می باشد. ما با توجه به پهپاد سمپاش شما، سرفصل های مورد نیاز شما را تهیه می کنیم و به صورت دقیق و کامل از سخت افزار، تا تعمیرات، تعویض قطعات، آموزش های نرم افزاری، آموزش های عملیاتی نقشه برداری، محلول پاشی، تهیه و مخلوط کردن سموم، کالیبره های پهپاد، بروزرسانی های مورد نیاز و … را در فضای عملیاتی و میدانی در محل شما و زمین های کشاورزی شما انجام خواهیم داد.

بعد از آموزش ها نیز ما در کنار شما در یک پروژه واقعی و عملیاتی خواهیم بود و اشکالات شما را رفع خواهیم کرد.

نام برخی از کمپانی های تولیدکننده پهپادهای سمپاش که ما می توانیم آموزش های آن را در ایران اراده دهیم در قسمت زیر آماده است. اگر محصولی که دارید در لیست ما نیست لطفا با ما ارتباط بگیرید.

پهپادهای سمپاش Topxgun
پهپادهای سمپاش کمپانی Xaircraft که با نام XAG در حوزه کشاورزی معروف شده است
پهپادهای سمپاش joyance
کمپانی های متفرقه چینی که مونتاژ پهپاد سمپاش انجام می دهند.

اگر از پهپادهای سمپاش Dji استفاده می کنید و قصد دارید آموزش های مربوط به آن را ببینید لینک زیر را باز کنید.
آموزش پهپاد سمپاش Dji در محل شما

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=1443
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش پرواز و کار با پهپاد سمپاش ایرانی و مونتاژی در محل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.