عرضه جهانی T20P و T40 دو پهپاد سمپاش جدید Dji

3273 بازدید

پهپادهای سمپاش Dji T20P و Dji T40 که به ترتیب پهپاد محلول پاش 20 لیتری جدید Dji و پهپاد محلول پاش 40 لیتری این شرکت هستند به زودی در جهان عرضه خواهند شد. به تازگی لیبل تاییدیه FCC این دو محصول بر روی بدنه این دستگاه درج شده است که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک نسخه Global این دو محصول را روانه بازار جهانی کند.

سری پهپادهای سمپاش AGRAS از سال 2015 توسط Dji غول تولیدکننده هواپیماهای بدون سرنشین تجاری روانه بازار شد. این سری با مدل MG1 کار خود را شروع کرد و بعدها مدل های 16 و 20 لیتری به نام های Dji T16 و Dji T20 روانه بازار شد. این شرکت چینی سری جدید پهپادهای سمپاش خود را به نام های Dji T10 و Dji T30 با مخزن های 10 لیتری و 30 لیتری در بازار جهانی این حوزه به فروش می رساند.

پهپاد سمپاش Dji mg1p
تصویری از پهپاد سمپاش Dji MG1P
پهباد سمپاش و محلول پاش mg1p
پهپاد محلول پاش MG1P در حال سمپاشی

علاوه بر این ها در سال 2021 میلادی نسخه چینی دو محصول جدید به نام های T20P و T40 نیز روانه بازار داخلی چین شد و حالا این کمپانی خوش نام حوزه Drone ها قصد دارد نسخه جهانی این دو محصول فناورانه و شگفتی ساز در دنیای پهپادهای کشاورزی را روانه بازار کند.

پهپاد سمپاش 40 لیتری Dji T40
بزرگترین و جدیدترین پهپاد سمپاش دنیا Dji T40
پهپاد سمپاش 40 لیتری Dji T40
Dji T40 غول حوزه پهپادهای محلول پاش محصول 2022 Dji

سرانجام پهپادهای سمپاش کشاورزی Dji در ایران

بعد از عرضه مدل های مختلف MG1 و مدلهای T16 و T20 استفاده از محصولات جدید محلول پاش این شرکت یعنی T10 و T30 در ایران امکان پذیر نیست و دو محصول اخیر این حوزه در ایران تحریم است. این دو مدل به محض روشن شدن، از طریق سیستم موقعیت یابی خود و تشخیص لوکیشن ایران، قفل شده و پرواز نمی کند.

پهپادهای کشاورزی 10 و 30 لیتری dji t10 و dji t30
پهپادهای 10 و 30 لیتری Dji به نام های t10 و t30

در اواخر مردادماه 1400 استفاده از این دو مدل پهپاد سمپاش در ایران و 9 کشور دیگر تحریم شد. پیش بینی می شود دو مدل جدید این کمپانی به نام های Dji T20P و Dji T40 نیز با همان سرنوشت دو پهپاد قبلی این کمپانی در ایران روبرو شده و قابل استفاده نباشد.

پایان پهپاد سمپاش Dji در ایران

Dji بهترین، بروزرترین و ایمن ترین پهپادهای محلول پاش و کشاورزی را در جهان تولید می کند. پهپادهای این شرکت، ابزارهایی هوشمند و کاربردی در حوزه کشاورزی هستند. با توجه به تحریم مدل های جدید این کمپانی و پایان تولید مدل های قدیمی این شرکت که در ایران قابل استفاده می باشد، پیش بینی می شود تا سه ماه آینده با اتمام موجودی مدل های قبلی، حضور پهپادهای سمپاش Dji در ایران با پایان خود نزدیک شود.

پهپاد کشاورزی 20 لیتری dji t20
پهپاد سمپاش 20 لیتری Dji به نام T20

بازار داغ تولید و مونتاژ پهپادهای محلول پاش در ایران

هم اینک با تحریم های Dji در حوزه پهپادهای سمپاش، شرکت های ایرانی به تولید و مونتاژ پهپادهای ایرانی و تولیدی روی آورده اند.

ورود به وب سایت تولیدکننده پهپادهای سمپاش ایرانی Sharifuav.com
شریف دارای دو پهپاد سمپاش با ظرفیت 10 و 20 لیتری با نام تجاری Sharif 10L و Sharif 20L است.
این شرکت قصد دارد محصول جدید خود را با ظرفیت 30 لیتر به زودی رونمایی کند.

مطالعه بیشتر

فرآیند خرید و فروش کوادکوپتر و پهپادهای سمپاش، کشاورزی و صنعتی
آشنایی با پهپادهای سمپاش و کشاورزی

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=743
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد عرضه جهانی T20P و T40 دو پهپاد سمپاش جدید Dji

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.