اسنپ چت به تولید سلفی Drone خود به نام Pixy پایان می دهد

1436 بازدید
پهپاد pixy محصول snapchat

اسنپ چت یک برنامه و سرویس پیام فوری چندرسانه ای آمریکایی است که از سال 2011 توسط Snapchat Inc توسعه یافته است. این شرکت چند ماه پیش یک دوربین پرنده کوچک (سلفی Drone) را به نام pixy روانه بازار کرد. این کوادکوپتر کوچک می تواست با رزولوشن 2.7K فیلمبرداری کند و به آسانی از روی دست پرواز خود را شروع کرده و در نهایت بر روی دست دوباره فرود آید. Snapchat حالا تنها چهار ماه پس از عرضه پهپاد سلفی کوچک خود به نام Pixy قصد دارد توسعه این محصول را متوقف کند.

کوادکوپتر پیکسی pixy محصول اسنپ چت
pixy سلفی drone شرکت snapchat بر روی دست قبل از شروع پرواز

این تصمیم برای اولین بار توسط وال استریت ژورنال گزارش شد. اخیرا نیز ایوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ، در مورد پهپاد سلفی این شرکت، طی یک جلسه پرسش و پاسخ گفته به دلایلی مختلف اعم از فروش ناامیدکننده از زمان معرفی Pixy در ماه آوریل و تمرکز مجدد فعالیت‌های این شرکت در حوزه فناوری این تصمیم را گرفته است.

اسنپ چت در زمان تولید Pixy دویست و سی دلاری به دنبال این ایده بود که یک دستگاه کوچک و مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه دهد که قادر به گرفتن عکس از خود با استفاده از چهار مسیر پروازی برنامه ریزی شده باشند. عکس های گرفته شده نیز می توانست به سرعت در حساب های اسنپ چت مشتریان آپلود شوند.

کوادکوپتر کوچک پیکسی با قدرت فیلمبرداری 2.7K دارای سنسور موانع سنج جلو و سنسور پایدار ساز زیرین

همچنین این شرکت با استراتژی تولید یک محصول جدید به دنبال ایجاد یک جریان درآمدزایی با هدف افزایش استفاده از اسنپ چت و در نتیجه دریافت تبلیغات بیشتر در محیط اسنپ چت بود که محقق نشد.

علیرغم پایان دادن به تولید Pixy، افرادی که می خواهند یکی از پهپادهای سلفی جیبی را قبل از پایان موجودی این شرکت خرید کنند، ظاهراً هنوز مدتی برای انجام این کار فرصت دارند.

قیمت پهپاد pixy چقدر است؟

قیمت این محصول در حدود 230 دلار است. اگر pixy را بخواهید با یک باتری اضافه خرید کنید قیمت آن در حدود 250 دلار می شود. همچنین باتری آن به صورت جداگانه حدود 20 دلار است.

وب سایت pixy.com برای خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص پهپاد pixy

ممکن هست برای بازکردن وب سایت pixy.com نیاز به فیلترشکن داشته باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=1329
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد اسنپ چت به تولید سلفی Drone خود به نام Pixy پایان می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.