تعمیر پهپاد سمپاش DJI T20

1034 بازدید
تعمیر پهپاد سمپاش DJI T20 در نگاه آسمان

DJI T20 پهپاد سمپاش 20 لیتری کمپانی دی جی آی است. این پهپاد در سری AGRAS قرار داد و جزو پهپادهای ماژولار (قطعه به قطعه) با ساختار جدید است. این مدل در سال 2018 از سوی شرکت دی جی آی تولید شده و در ایران نیز تعداد زیادی از آن در حال ارائه خدمات سمپاشی و محلول پاشی است.

T20 دارای شش موتور و از نوع هگزاکوپتر است. 8 نازل دوتایی پاشش گر دارد که در قسمت زیرین 4 بازو از 6 بازوی این پهپاد قرار گرفته است. دارای یک ریموت کنترل مشکی اسمارت دارای صفحه نمایش است و رادار 360 درجه مانع سنجی نیز بر روی آن نصب است. شیر هواگیری آن برقی است و عرض پاشش 6 تا 6.5 متری دارد. در هر پرواز می تواند نزدیک به 1.5 هکتار را سمپاشی کند.

فروش پهپاد سمپاش DJI T20 شرکت نگاه آسمان

تعمیرات پهپاد سمپاش DJI T20

به دلیل ساختار ماژولار و قطعه به قطعه این پهپاد و همچنین نوع طراحی آن، تعمیرات این پهپاد بسیار آسان است. معمولا دارندگان این پهپاد تعمیرات آن را خودشان انجام می دهند. ولی در تعمیرات پیچیده و سنگین این شرکت ها هستند که تعمیرات پهپاد DJI T20 را انجام میدهند.

خدمات تعمیرات پهپاد سمپاش DJI T20 در نگاه آسمان

نگاه آسمان سالهاست که در حوزه پهپادهای غیر نظامی در کاربردهای مختلف فعالیت دارد. این شرکت ایرانی جزو شرکت های معدود واردکننده رسمی و قانونی پهپادهای کشاورزی DJI به ایران است. از سوی دیگر کلینیک تعمیرات این شرکت نیز جزو معروف ترین واحدهای تعمیراتی پهپادهای غیر نظامی در ایران است. سال هاست که تعمیرات پهپادهای سمپاش DJI در این شرکت انجام می گیرد.

دسترسی به اطلاعات فنی در خصوص پهپادهای سمپاش DJI، داشتن تجهیزات و امکانات در واحد تعمیرات و حضور کارشناسان خبره در حوزه پهپادهای غیرنظامی، نگاه آسمان را به یک مرکز حرفه ای تعمیرات پهپادها تبدیل کرده است.

برای تعمیرات پهپاد سمپاش DJI به کجا مراجعه کنم؟

برای پاسخ به این سوال، شما می توانید صفحه تماس با ما را مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط: آموزش و تحویل DJI T20 از سوی شرکت نگاه آسمان

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=2770
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد تعمیر پهپاد سمپاش DJI T20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.